بارگذاری

ترولی بیمارستانی

ترولی های بیمارستانی:

ترولی های بیمارستانی یکی از کاربردی ترین تجهیزات در مراکز درمانی میباشد که به منظور حمل و نقل تجهیزات مختلف مورد استفاده قرار میگیرد،که با توجه به کاربردشان دارای انواع مختلف میباشد.

ترولی های بیمارستانی معمولا از جنس فولاد ضد زنگ(استنلس استیل)ساخته میشوند تا در برابر خوردگی مقاوم باشند و به راحتی ضدعفونی و تمیز شوند.

در انتخاب این ترولی ها باید دقت کرد،زیرا ترولی های بیمارستانی کاربرد فراوانی دارند و در طول روز زیاد از آنها استفاده میشود،پس لازم است که از مواد اولیه(جنس بدنه،جنس چرخ ها و …) با کیفیت تولید شوند تا در استفاده های روزانه و طولانی مدت مشکلی برایشان رخ ندهد.

ترولی های بیمارستانی با توجه به کاراییشان انواع مختلف دارند.مثلا:ترولی اورژانس،ترولی حمل دارو،ترولی جراحی،ترولی حمل پک های استریل،ترولی حمل غذا،ترولی نظافت،ترولی حمل دستگاه نوار قلب و …

ترولی های بیمارستانی باید دارای یک سطح آنتی باکتریال (ضد میکروب)باشند زیرا این سطح اگر از مواد دیگر غیر از فولاد زنگ نزن(استنلس استیل) ساخته شوند بستر مناسب برای رشد باکتری را فراهم میکنند.و همچنین احتمال رشد قارچ ، کپک و پوسیدگی نیز دارند.

لازم به ذکر است که فولاد ضد زنگ به جای جذب مایعات ، آنها را دفع میکند بنابراین استریل کردن ترولی ها راحت تر انجام پذیر است.

کلیه نقاط ترولی های بیمارستانی به راحتی باید ضد عفونی شوند بدون اینکه به عملکرد آنها آسیبی وارد گردد.

ترولی های بیمارستانی که از جنس فولاد ضد زنگ (استنلس استیل) ساخته میشوند،برای مدت طولانی دوام می آورند و بر خلاف ترولی هایی که با آهن ساخته میشوند که تمایل به زنگ زدگی دارند ، با دوام تر و محکم تر هستند و همچنین زنگ نمیزنند.

صنایع پارس فلز ترولی ها را در طیف وسیعی از اندازه ها و سبکهای مختلف تولید میکند که به خریدار این امکان را میدهد که بتواند کالایی را خریداری کند که کاملا با محیط و کاربرد مورد نظر آنها مطابقت دارد.

پیام بگذارید

Call Now Buttonاکنون تماس بگیرید