بارگذاری

هودهای جریان آرام

هود های جریان آرام:

  1. هود جریان آرام افقی
  2. هود جریان آرام عمودی
هود های جریان آرام افقی یا عمودی جریان هوای یک طرفه را فراهم میکنند که ذرات را از محفظه هود خارج میکند.
هر دو جریان آرام(افقی-عمودی)برای جلوگیری از راکد بودن هوا یا مناطق مرده که باعث تجمع ذرات در سطح کار و نهایتا منجر به آلودگی احتمالی میشوند طراحی شده اند.

هود جریان آرام افقی:

اغلب دارای فیلترهایی هستند که در دیواره پشتی قرار دارند و هوای تمیز از یک طرف به صورت افقی از پشت مستقیما از سطح کار عبور میکند.

هود  جریان آرام عمودی:

این هودها دارای فیلتری در سقف محفظه کاری هستند که هوای تمیز را به صورت عمودی و یک طرفه از سطح کار عبور داده و ذرات را در حین حرکت از محفظه کاری خارج میکند.

چه زمانی باید جریان آرام افقی یا جریان آرام عمودی را انتخاب کرد؟

هود های جریان آرام افقی یا عمودی ،جریان هوای یک طرفه را فراهم میکنند که از محصول روی سطح کار در برابر ذرات محافظت میکند.
انتخاب هر یک از این هود ها میتواند به نیاز های شخص شما بستگی داشته باشد ،اماچند مزیت منحصر به فرد برای هر مدل وجود دارد.

مزیت های هود های جریان آرام افقی:

  • اگر از تجهیزات بزرگ یا حجیم روی سطح کار استفاده نمیکنید و میخواهید کمترین میزان تلاطم را داشته باشید ،هود جریان افقی ممکن است برای شما بهتر باشد.
  • خطر آلودگی ناشی از اپراتورها ممکن است در هودهای جریان آرام افقی کاهش یابد.

مزیت های هودهای جریان آرام عمودی:

  • از آنجایی که جریان هوای این هود ها از سمت سقف به سمت میز کار میباشد ،به همین دلیل جریان هوا با برخورد با تجهیزات بزرگ ، تلاطم کمتری را ایجاد میکند.
  • در کارهایی که بخار یا دود و یا پودر ریز تولید میکنند ، باید جریان آرام عمودی را انتخاب کرد
  • برای محیط های کاری سفارشی این جریان هوایی بهتر است .به دلیل موقعیت فیلتر به شما این اجازه را میدهد که هودهای بزرگتر و بلند تری داشته باشید و حتی میتوانید با شفاف طراحی کردن دیواره های هود یک دید 360 درجه را فراهم کنید که باعث دید بهتر شده و همچنین نور محیطی بیشتری را نیز روی سطح کار ایجاد میکند.

جهت سفارش این هود ها میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید.
تلفن تماس: 982177795802+
 

پیام بگذارید

Call Now Buttonاکنون تماس بگیرید